Klachtenregeling

Heeft u feedback, een opmerking of klacht over de zorgverlening van Okkenzorg? Ik ga dan graag met u in gesprek hierover om hiervan te leren en mijn hulpverlening te verbeteren. U kunt contact opnemen door middel van het e-mailadres okkenzorg@gmail.com of het telefoonnummer 0683794411. Uw melding wordt, volgens de wettelijke eisen, zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Er kan dan altijd een gesprek worden gepland. 

Lukt het niet om met elkaar in gesprek te gaan? Dan kunt u contact opnemen met stichting Klachtenregeling via info@klachtenregeling.nl. Stichting Klachtenregeling bekijkt of er ruimte is voor een gesprek tussen de cliënt en zorgaanbieder. Hierin speelt de stichting Klachtenregeling een bemiddelende rol waarbij we gezamenlijk een passende oplossing zoeken.

Okkenzorg is aangesloten bij een door het ministerie erkende geschilleninstantie. De uitvoering wordt in alle gevallen gedaan door Stichting klachtenregeling. Het klachtenreglement en de bijbehorende stroomschema's die bij de verschillende klachtenregelingen van toepassing zijn vindt u hieronder. 

 

Relevante documenten

Stroomschema Klachtenregeling Wkkgz
PDF – 297,6 KB 75 downloads
Klachtenreglement Wkkgz
PDF – 218,1 KB 77 downloads
Stroomschema Wzd
PDF – 73,3 KB 73 downloads